eTWINNING


https://quizizz.com/admin/quiz/648f54face5ab4001de297f4/how-much-do-you-remember?createdByMe=true&searchLocale=



Hello our partner here we present 

Our beloved country Poland


Game for you: Bugs





Blue Week













Black Week



Third graders actively participated in the national campaign "Less is more!" organized by the Polish ZERO WASTE Association.

I would like to thank the students for took in the action shaping healthy habits and respect for every thing.
My students. I am proud of you.


........................................




Ankieta dla uczniów

Rozpoczęliśmy realizację projektu pod tytułem "Effective English" 
A tak świętowaliśmy eTwinning Day  doskonaląc umiejętności językowe przez zabawę.

W głosowaniu na logo projektu zwyciężyło polskie logo.


 




Our common work


Collaborative eSafety Netiquette





eTwinning Day




















Our common cooperation













Europejska społeczność szkolna

Nowa platforma eTwinning

 



eTwinning to łączenie i współpraca szkół w Europie za pośrednictwem mediów elektronicznych i promowanie nauczania na odległość. Jest to edukacyjny program Unii Europejskiej, który promuje wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkołach europejskich. Uczniowie i nauczyciele wykorzystują Internet we współpracy ponad granicami. Współdziałają, wymieniają się informacjami i materiałami w edukacji. eTwinning poszerza zakres pedagogicznych możliwości oferowanych uczniom i nauczycielom, motywuje do nauki i otwarcia na Europę.

Projekt        

Artykuł napisany we współpracy o naszym projekcie opublikowany jest
w dokumencie grupy "Projekty eTwinning".

       


 Symbolem rozpoznawczym programu jest jingle

W roku szkolnym 2018/2019 realizujemy projekty:


Healthy Life Happy Smile 
   



 

Learning with Origami 
                                                    Calendar







Made with Padlet











Przygotowujemy grę projektową z wykorzystaniem Spinnera dla naszych partnerów projektowych. 

Twprzenie jej  na zajęciach świetlicowych dostarczyło uczennicom wiele radości i zabawy. 

Podziwiam pokłady kreatywności w tak młodych osobach. 
Brawo WY!





 Julia z mamą oraz uczniowie klasy IV przYgotowali piękne żurawie dla Sadako Sasaki,
 ponieważ 25 października przypada kolejna rocznica śmierci.
Ptaki zostały wysłane do Turcji jako symbol pokoju i rozbrojenia nuklearnego. 




Miasta Polski


Wykorzystujemy kody QR na zajęciach językowych. 
Rocznica śmierci Sasaki przypada 25 października.

Sadako Sasaki była zaledwie 2-letnią dziewczynką, kiedy w 1945 r. została zrzucona  bomba atomowa  na Hiroszimę. Dziewczynka byłą bardzo lubiana  i dobrze się  uczącą  uczennicą. Kiedy skończyła 12 lat, zdiagnozowano u niej raka krwi jako "chorobę bomby atomowej. Choroba postępowała i Sasako opadała z sił, czuła się coraz  słabsza, nie miała apetytu i odczuwał bóle głowy.  Powiedziała do starszej koleżanki ja też  w krótce odejdę jak dziewczynka z sali. ... Starsza  dziewczynka na pożegnanie powiedziała " Nadszedł czas dla mnie ale, jeśli zrobisz tysiąc ptaków  z papieru, jeśli przyjmiesz życzenie bogów i uzdrowienie to zobaczysz cud "- mówiła. Sasaki zaczyna składać ptaki z nadzieją  na cud. Niestety, zmarła w nocy.  Od tego dnia tysiące ptaków żurawi i Sadako Sasaki stają się symbolem powszechnego pokoju i rozbrojenia nuklearnego. "







Origami




"SAVE THE PLANET"



Logo projektu


Game for partner: Do you know?








Made with Padlet



/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
"THINK"
Badania naukowe dowiodły, że nasz mózg rozprzestrzenia naszą myśl poprzez fale mózgowe. Te fale mózgowe są tak potężne, że mogą nie tylko zmienić reakcję chemiczną w naszym ciele, ale także przekształcić świat wokół nas. Poprzez naszą myśl przyciągamy w naszym życiu ludzi i sytuacje. Możemy powiedzieć, że nasze myśli tworzą nasz świat i że poprzez myślenie możemy zmienić nasze życie. Dlatego chcielibyśmy nauczyć nasze dzieci myślenia, nie poddawania się i pozytywnego nastawienia do wszystkiego, co dzieje się w ich życiu.


      Celem tego projektu jest rozwinięcie umiejętności myślenia poprzez literaturę. Wszystkie działania projektowe mają być realizowane wspólnie i rozwijać różne typy myślenia: konkretne, kreatywne, analityczne,krytyczne, abstrakcyjne, logiczne, społeczne i pozytywne. Dzieci poznają słynnego pisarza bajki Hansa Christiana Andersena: jego życie i pracę. Zmienią dobrze znaną historię "The Little Match Girl" od początku do końca. Dzieci dowiedzą się, że choć napotykamy problemy podczas naszego życia, możemy je pokonać, stosując moc myślenia i działania. Nauczą się podejmować decyzję za pomocą metody Eduarda De Bono "Sześć myślących kapeluszy". Dzieci zrozumieją, że myślenie musi poprzedzać nasze zachowanie i że musimy obserwować jedną sytuację z innego punktu widzenia. Poprzez myślenie możemy zmienić nasze życie. Chociaż głównym celem projektu jest rozwijanie umiejętności myślenia, rozwijamy również wiele umiejętności XXI wieku, takich jak: komunikacja w języku ojczystym, umiejętności społeczne, umiejętności cyfrowe, empatia i umiejętność skupiania, zapamiętywania, gromadzenia i łączenia informacji. Projekt promuje czytanie, skupia się na dziedzictwie kulturowym i uczeniu się opartym na współpracy.

Relacja z Bułgari


The Little Match Girl - Fairy

Dziewczynka z zapałakami



Rozmawiamy on-line z przyjaciółmi z Republiki Czeskiej o ulubionych czynnościach, zabawach.


Propozycje do logo projektu:

Dominiki

Wiktorii

Gabrysi


Brawo dla bułgarskiego kolegii za przygotowanie tak pięknego logo projektu.


Zabawa ,, Odszukaj siebie i koleżankę/kolegę"



Quiz - czy znas zkraje partnerskie.


Z okazji Europejskiego Roku Dziedzictwa Kulturowego uczniowie poznają  najwybitniejszych Europejczyków,  znane budowle, stolice i słynne miejsca Europy.   


W ramach obchodów w/w inicjatywy uczennice klasy IV bawią  się  w pozowanie postaci do słynnych obrazów. Viktoria i Dominika dobrze się  przy tym  bawią.

Dziękujemy Zespołowi włoskiemu za życzenia, zakładki i karty pracy.



Nasze przeczytane książki


Włoski team przgotowuje dla nas i innych partnerów karty pracy o swoim kraju.
Dziekujemy.

Advent Calendar - w oczekiwaniu na radosne Święta ...

Dominka wykorzystała na zajeciach Quivera podczas 
Dnia eTwinningu w naszej szkole.




Bułgarski zspół opracowa karte pracy dla wszystkich partnerów, dziękujemy.
 Gabrysia na podstawie instrukcji rozwiązuje  zadanie na temat partnerów w projekcie, brawo!



Pracowaliśmy w zespołach realizując  kolejne zadania. 

Poster interaktywny wykonany przez  ucznia z włoskiej szkoły.

Bravoo Matteo! Congratulations for you!



Przeczytaliśmy wspólnie bajkę Hansa Christiana Andersena 
,,Dziewczynka z  zapałakami". Będziemy wspólnie zmieniać smutne zakończenie baśni.

Common work - wspólna praca



Dzisiaj obchodzony jest Dzień Bezpiecznego Internetu pod hasłem: "Create, connectand share respect. A better Internet start with you". i również w naszej szkole uczestniczy-liśmy w tym  wydarzeniu. Uczniowie klasy IV przygotowali plakaty głoszące w jaki sposób można chronić swoje  bezpieczeństwo w sieci i w jaki sposób należy się  zachowywać wobec innych. Oglądalismy filmy edukacyjne o tej tematyce. Dowiedzieliśmy się jakie są nam znane zalety zasobów Internetu, ale również  przypomnieliśmy sobie jakie są zagrożenia. Uczniowie z innych klas przygotowali wystawy pod opieką nauczycieli. Teraz będziemy bardziej uważni.

Copy of Copy of Snowman Winter Sale Video Template




Let sapling plant before it's too late

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Efekt projektu Book



Realizacja kolejnego zadania projektowego, nauka piosenki "Plant a tree".

Wspolne opowiadanie ...

The other animals there started laughing and was a funny atmosphere. One moment later they met their friend- Gugu. He's been lying in the soft green moss along the blackberries. He was enjoying the dark chocolate-brown fur. He yawned, opened his eyes, and looked up at the sky. The rain was coming down and the sky was filled with dark, gray clouds. The trees began to rustle and suddenly ...













Nasze wyhodowane roslinki 


       Nasi przyjaciele projektowi otrzymali życzenia z Polski 

Dzisiaj obchodzony jest Dzień Bezpiecznego Internetu pod hasłem: Create, connectand share respect. A better Internet start with you. i również w naszej szkole uczestniczliśmy w tym  wydarzeniu. Uczniowie klasy IV przygotowali plakaty głoszące w jaki sposób można chronić swoje  bezpieczeństwo w sieci i w jaki sposób należy się  zachowywać wobec innych. Oglądalismy filmy edukacyjne o tej tematyce. Dowiedzieliśmy się jakie są nam znane zalety zasobów Internetu, ale również  przypomnieliśmy sobie jakie są zagrożenia. Uczniowie z innych klas przygotowali wystawy pod opieką  nauczycieli. Teraz będziemy bardziej uważni.
Quiz for you Safer Internet

                   Common Poem of Project


Made with Padlet
Praca  partnerów







Nadszedł czas spotkania z partnerami na wizji. Z powodów technicznych nie udało nam się porozmawiać z kolegami z Włoch i Rumunii. Wymieniliśmy z nimi grzecznościowe zdania na czacie. Udało nam się spotkać z uczniami p. Doroty D. ze Słupska. Zaśpiewaliśmy wspólnie piosenkę po angielsku "Plant a tree",pokazaliśmy ulotki i zakładki. Obejrzeliśmy ich plakaty oraz drzewko w doniczce. Tak samo jak my hodują dąb. Pozdrawiamy ich serdecznie.



In  the  Museum
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This picture slideshow made with Smilebox
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

W roku szkolnym 2016/2017 realizujemy projekty:

Inside the Rainbow
W trakcie realizacji projektu dzieci będą odkrywać tęczę oraz podnosić swoją wiedzę o świetle i dowiedzą się, że każdy kolor w tęczy ma swoje znaczenie.  Nauczą się eksperymentować naukowo ze światłem w taki sposób aby powstała tęcza w warunkach szkolnych czy domowych. Poprzez różne działania dzieci będą rozwijać umiejętności: porozumiewanie się w języku ojczystym i angielskim oraz rozwijać swój poziom wiedzy o otaczającym świecie.

Partnerzy projektu:
Bułgaria, Czechy i Włochy.


Czas  trwania projektu:
Cały rok szkolny

Ciekawe informacje, które przydadzą  się  podczas realizacji kolejnych zadań:

Znaczenie kolorów tęczy

Jak powstaje tęcza

Kolory tęczy

Tworzenie tęczy

Powstawanie tęczy

Jak powstaje tęcza...

Fizyk o Tęczy

Co to jest tęcza?

Let's sing a song: The Rainbow Song


Na zajęciach świetlicowych powstały ciekawe awatary. Czy ktoś rozpozna siebie, koleżankę czy kolegę?


 





Avatarów przybywa i wrasta zaangażowanie uczniów.




Naszą  ulubioną  aplikacją na system android  jest Quiver.

Wybieramy swój ulubiony kolor tęczy, który ma swoje znaczenie. Będziemy pracować w międzynarodowych grupach dobrani na zasadzie wybranych kolorów.

Rozwiązujemy Quizziz związany ze znajomościa partnerów i projektu . Kto zostanie zwycięzcą przekonamy się już  wkrótce. Pierwszym zwycięzcą został Marek z kl.III. Kto będzie następny?



Kolejne zadanie. Należy odczytać zawartość kodu QR za pomocą  aplikacji  i będziemy szukać  odpowiedzi. My rozwiązujemy zagadki z Bułgarii a przygotowujemy dla czeskiego zespołu.




Bravoooooooooooooooooooooo Cira and students!!!

Congratulations for winner. Italian pictures got the most votes. We have a beautiful logo. 



Kolorowa tęcza czyli jak powstają kolory. Już  wiemy.


Przepis na orzeżwiający i smaczny koktail, przekonaj się sam/a.

Wkrótce skorzystamy z przepisu naszych partnerów z Czech i przygotujemy 




20170410_111206 from Barbara Tatol on Vimeo.


Przygtowujemy się do wzięcia udziału w wydarzeniu on line w ramach akcji Klubu Czytelniczyego -,,Mądra Sowa" gdzie poznaliśmy przygody przyjaciół Sandy i Dawida...





Rysowanie i kolorowanie własnych mandali.

20170424_075211 from Barbara on Vimeo.
Drawing and colouring mandals from Barbara on Vimeo.
Drawing and colouring mandals from Barbara on Vimeo.
20170424_075718 from Barbara on Vimeo.



12 years eTwinning from Barbara on Vimeo.

Filmy do obejrzenia:

Experiment with colours

Experiments with the CDs

Experiments with colours

Sweet the Rainbow

We love eTwinning

We play with CDs

Book titled 'Association with the colours of the rainbow'Read this free book made on StoryJumper


Book titled 'A rainbow shower'Read this free book made on StoryJumper
Sukces IV klasistów:  zasłużyli na Odznakę  Jakości za ciekawe i innowacyjne realizowanie projektu pod tytułem,,Inside the Rainbow" - W środku tęczy". Uczniowie doskonalili kompetencje edukacyjne XXI wieku z wykorzystaniem technologii. współpracując z uczniami z Bułgarii, Włoch, Czech i   Polski. Serdecznie gratuluję uczniom i wszystkim osobom, którzy nas wspierali w realizacji projektu.





.............................................................................................................................................................
Kolejny projekt:


Earth and Space


Zaczęliśmy naszą podróż poznając planety, Układ Słoneczny, Drogę Mleczną, satelity. Uczymy się słownictwa tematycznie związanego z projektem.





Głosowaliśmy na logo projektu z wykorzystaniem TricideraWszystkim uczestnikom głosowania dziękuję za liczne głosy. 

Tutaj wyniki: Zwycięzca




We have great fun! 






12 years eTwinning from Barbara on Vimeo.

We discover the power of the telescope


















Our rockets
Prezentacja o naszym  kraju: My country- Poland
Partnerzy projektowi przygotowali Quizziz.  Jeśli prawidłowo odpowiesz na pytania to dowiesz się jakie państwa i ilu  partnerów bierze udział w projekcie. Odpowiedzi można zgłaszać lub napisać on line do nauczyciela-koordynatora projektu.






All for Kids- wiedza przedstawiona w przyjazny i ciekawy sposób. Przekanaj się sama/sam.







Możesz wziąć udział w konkursie plastycznym pt.,,Wszechświat" polegający na przygotowaniu komiksu na specjalym szablonie. Jeśli się  zdecydujesz zapoznaj się z materiałami kliknij tu i czytaj a dowiesz się co to jest SPACE SCOOP i jak  należy wziąć  udział w konkursie. Nagrody: można też o nich przeczytać w artykule. Bardzo ciekawe i przydatne. Termin oddania prac: do 16 listopada 2016r. Zachęcam do udziału.
Powodzenia!

Drugi konkurs przygotuj pracę plastyczną dowolnym sposobem na temat związany z przestrzenią kosmiczną czyli Astronautyką a może właśnie twoja praca stanie się częścią ,,Kosmicznego kalendarza" w konkursie organizowanym przez  NASA (Narodowa Agencja Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej (ang. National Aeronautics and Space Administration; skrót: NASA, np.
-co chciałbyś/chciałabyś robić gdybyś mieszkał/a w kosmosie,
-jakie rośliny chciałabyś/chciałbyś uprawiać jako astronauta/austronautka w kosmosie,
-namaluj międzynarodową stację kosmiczną,
-zaprojektuj swój własny skafander astronauty/astronautki,
-przedstaw wygodny, funkcjonalny według Ciebie statek kosmiczny czy rakietę, co one  musiałby zawierać abyś czuł sie  komfortowo, jakie rzeczy musiałyby posiadać,
-jak wygląda lądujący pojazd kosmiczny,
-zaprojektuj podróż na Marsa.


Mogą być używane kredki, flamastry, ołówki, długopisy, kreda, pastele, akwarele i akryle.
Dobrze wygląda praca na czarnym tle.
Prace należy oddać do 25 listopada 2016 roku.

Prace zostały zeskanowane i wysłane. Czekamy na informację  zwrotną.

Beautiful Songs for you: Solar System,  The Planets Song



A tu Play and Learn i stwórz swój Solar System




Prace uczniów klasy III i II.



Nauka słownictwa o przestrzeni kosmicznej bardzo spodobałą się uczniom. Uczą się  ze  słuchu z wielką  uwagą, aż miło posłuchać i popatrzeć na pracę uczestników projektu.


Gwiazda: Bellatrix



 Kolejne zadanie:
Jaką planetą  jesteś, lub jaką chciałabyś/chciałbyś być, zagłosuj.

What planet of the Solar System are you?

Mercury
Venus
Earth
Mars
Jupiter
Saturn
Uranus
Neptune
My IQ Te








Zadanie

Wpólnie wybieramy gwiazdę do obserwacji na zajęciach z j.angielskiego.

Gwiazda została wybrana przez uczestników projektu. Nosi nazwę: Bellatrix. Proszę zastanowić sie nad prostym opisem gwiazdy i pomyśleć w jaki sposób możnają  przedstawić na zajęciach.
Tu można obejrzeć Gwiazdę

Konstelacja Orion





Constellation: Gwiazdozbiór

Gwiazdozbiór  to grupa gwiazd zajmujących pewien obszar nieba. Zazwyczaj gwiazdy te połączono w symboliczne kształty i nadano im nazwę pochodzącą z mitologii greckiej.. 
Nam przypadł gwiazdozbiór: LIBRA-WAGA
Zadanie:
Proszę narysować lub namalować farbami Librę na kartce A4. Tu można obejrzeć jak wygląda LIBRA-WAGA


Kolejne zadanie zrealizowane





Ciekawostka:
Niesamowity pokaz w jaki sposób można uczyć o konstelacjach (tu Orion) osoby niewidome. Uczą się przez dotyk, strukturę i zapach.



Obejrzyj film  i wysłuchaj lektora (możesz zatrzymywać tekst i  tłumaczyć niezrozumiałe wyrazy) a zrozumiesz czym każdy z nas jest we Wszechswiecie.



O 23 godzinie można było zaobserwować fenomenalne zjawisko superpełnię księżyca. To była nie lada gratka dla miłośników astronomii i oglądania nieba. Na nocnym niebie z poniedziałku na wtorek (14/15 listopada 2016) widzieliśmy ostatnią z trzech tegorocznych tzw. superpełni Księżyca. Co to oznacza? Księżyc podczas tzw. superpełni był o 14 procent większy i o 32 procent jaśniejszy niż zwykle podczas pełni. Niezwykle jasny i duży księżyc mogliśmy zaobserwować na wieczornym niebie, pod warunkiem, że nie zakłóciły nam tego chmury. 



Full Moon from Barbara on Vimeo.






Film for you

History of space race...


Earth and Space






Zaćmienie księżyca1
































..



........................


Oto  link do filmu z obchodów EDJ naszego partnera:   Hiszpanii.

Fotorelacja z Rumunii. Iuliana thanks for cooperation and I wish us continue successes.




Let's celebrate European Day of Languages together on PhotoPeach







Przygotowania do obchodów Europejskiego Dnia Języków  Obcych. 

Uczniowie przygotowali własnoręcznie kartki z  tej okazji z pytaniami do swoich rówieśników.

A ciekawostki znajdziecie tu: EDL

Wystawa 
prac uczniów krajów partnerskich. Spróbuj ułożyć puzzle.

............................

2014/2015

Nasza wspólna praca: uczniów, rodziców  i nauczyciela została doceniona... Można przeczytać  o tym tutaj:

             Laureaci konkursu "Nasz projekt eTwinning 2015"



Zostaliśmy zaproszeni na uroczystą galę rozdania nagród 29 maja 2015 w Warszawie. Dyrektor  Pani Anna Renata Sobolewska  reprezentowała naszą szkołę i odebrała materiały promujące program i  nagrody.






Jest to dla nas szczególne wyróżnienie ponieważ spośród 58 nadesłanych zgłoszeń jury konkursu wyłoniło we wszystkich kategoriach projekty, które są wspaniałym przykładem współpracy partnerskiej i prezentują ponadprzeciętne osiągnięcia. Realizacja projektu przebiegała sprawnie. Zakończyła się sukcesem. Za swoje zaangażowanie i współpracę z partnerami otrzymaliśmy Odznakę Jakości. Jako koordynator dziękuję partnerom, sponsorom, rodzicom a szczególne podziękowania kieruję  w stronę  uczniów kl. IV i V.  

  • entuzjazm uczestników: uczniów i nauczycieli,
  • wzrosła motywacja do nauki poprzez  twórczą zabawę,
  • dostosowanie zadań do możliwości każdego ucznia,
  • bezpieczny Internet – narzędzia i obszary pracy eTwinning są dostępne tylko dla uczestników programu,
  • wykorzystaliśmy istniejącą szkolną bazę komputerową, poznaliśmy nowe aplikacje i nauczycliśmy się stosować nowe programy,
  • tworzylismy gry edukacyjne dla naszych partnerów wykorzystując TIK,
  • pracowaliśmy metodą projektu,
  • doskonalilismy współpracę w zespole: dzieliliśmy się  zadaniami, zaprosilismy do projektu młodszych kolegów i koleżanki oraz  wychowawczynię  kl. I p. Dorotę.
  • doskonaliliśmy umiejętność  wyszukiwania informacji z  różnych  źródeł.


Odznaki Jakości Uczniów

  Starannie i estetycznie przygotwalismy  kartki świąteczne z  życzeniami  dla naszych partnerów w projekcie. Prezentacja z naszych działań projektowych, kliknij proszę w podany link:

Merry Christmas

Uczniowie klasy IV i V ze Szkoły Podstawowej w Runowie wraz z 9 innymi klasami z różnych zakątków Polski postanowili umilić sobie czas oczekiwania na Święta Bożego Narodzenia 2014r., biorąc udział w projekcie eTwinning pod nazwą „24 zadania na czas oczekiwania”.Codziennie na wirtualnym kalendarzu adwentowym uczniów pojawiało się jedno zadanie do wykonania. Są to puzzle, zagadki, łamigłówki lub gry, a wszystko o tematyce świątecznej. Zadania przygotowują nauczyciele, a dzieci doskonalą dzięki nim umiejętności matematyczne, językowe, plastyczne oraz poznają nowe narzędzia TIK do wykonania zadań.
Co jeszcze robili uczniowie w ramach tego projektu? Tworzyli kartki – te tradycyjne jak i elektroniczne – za pomocą edytora grafiki, redagowali życzenia, uczyli się kolęd i świątecznych piosenek, doskonalili znajomość mapy Polski, podtrzymywali tradycje świąteczne oraz uczyli się wykorzystania ciekawych aplikacji oraz wybranych programów, a także układania gier edukacyjnych. Uczniowie doskonalili umiejętność układania samodzielnie życzeń świątecznych i adresowania kopert do nadawcy. Dużo frajdy sprawiło uczniom przygotowanie wspólnie z mamą pierniczków w domu a w szkole udekorowaliśmy je śpiewając kolędy i pastorałki. Uczniowie podczas wykonywanych działań współpracowali z rówieśnikami z różnych miast Polski, dokumentując swoją pracę i komentując wrażenia na specjalnie utworzonej wirtualnej tablicy. Z otrzymanych świątecznych życzeń powstała wystawa prac na gazetce szkolnej.
Już dziś dziękujemy naszym partnerom za owocną współpracę.
Odwiedź kalendarz adwentowy SP Runowo i rozwiąż zadania




Rozpoczynamy świateczny projekt z klasą VI.


1 komentarz:

  1. Gratuluję ogromnego sukcesu świątecznego projektu. Może w tym roku będzie powtórka? Projekt cudny, wysoka aktywność partnerów i zaangażowanie nauczycieli. Pozdrawiam z Piły - Ola

    OdpowiedzUsuń