CLASS II


Good morning

Mummy and Daddy -song

klasy 1-4

Earth Day

wordwall - Games for you     wordwall games

Song: Rooms   Kids vocabulary



Forest Cleanup - Dzień Ziemi


My room - tasks   Where's my red car?

Hello To All The Children Of The World

Have you got ...?

Collect all pictures  -  zbierz wszystkie obrazki  ...

Games for you

Colors

Games


Grammar games

Family song

Days of the week song


Dot Day -English. and Polish songs   Family


Materials for younger

Pancakes raceand here

Quizlet słownictwo - wszystkie rodziały

https://www.learningchocolate.com


Agata's Padlet younger       Puzzle- zagadki           Quizziz- animals  



Can you ...?

Can ... ? listening

Verbs+ animals- czasowniki+ zwierzęta

Games



Saint Patrick' Day- prezentacja   

Saint Patrick's Day- wordwall

House   

Can/can't 

Przyimki miejsca- gdzie coś się znajduje?

Numbers from 1 to 20

Food

Who am I ? zgadnij jakie to zwierzę

Dom -House: picture to describe


Kod paluszkowy

means of transport

St. Patrick's Day song 

St. Patrick's Day uczymy się wymawiać  słowa za  lektorką i staramy się je zapamiętać.

Narysuj  na kartce  z  bloku symbole  od St. Patrick do shamrock według  własnego pomysłu.

Przyslij zdjęcie  jako  efekt  swojej  pracy a plakat  schowaj  do teczki, kiedy się  spotkamy  to zrobimy wystawę prac plastycznych.

game for you St. Patrick's Day


QUIZLET - SŁOWNICTWO

food Unit 6

propositions of place

my room

food

have/ has got

Liczebniki 11-20

Prepositions

Prepositions - in on under

prepositions of place

https://www.gamestolearnenglish.com/fast-english/

Make a snowman

 Animlas- a movie

 Feelings 

House 

 

02.06.2020 - 05.06 2020
Rozpoczynamy rozdział  6- On  lubi ser!  Kliknij  w  podany link i poćwicz słówka.
Unit 6 He likes cheese - Rozdział 6
 ......................................................................................................
Witam Was, zachęcam do ćwiczeń ze słownictwa w okresie: kwiecień, maj, podczas nieobecności nauczyciela. W czerwcu do tego wrócimy, powtórzymy i sprawdzimy. Przyda się systematyczność aby można było czuć satysfakcję z osiągniętych postępów na miarę swoich możliwości. W razie wątpliwości/pytań napisz email do nauczyciela.
W tym czasie nic nie trzeba przesyłać, ten czas jest na  naukę. 
Zachęcam do realizacji  wcześniejszych zadań, które, które znajdują się pod wykropkowaną linią,
poniżej filmu.

Unit 7 Our world- Rozdział 7

Unit 8 What's he wearing? Ubrania Rozdział 8

ROOMS

NUMBERS 1-20

Clothes - Ubrania

Clothes- Ubrania

Can you ...? Nazwy czynności.

Wild Animlas-Dzikie zwierzęta


  ......................................................................................................
Zadania z  których warto się  rozliczyć:
Hello my students ;-)   How are you today? I hope you are fine.

Zachęcam do realizacji  wcześniejszych zadań:

Unit- Rozdział 5,  wsparcia szukamy w  książce lub ćwiczeniach od  strony 34-41.
1.Warm up: Piosenka - Yes I can!/ Animal Song for You
Wysłuchaj piosenki tak jak robimy to na lekcji, z radością ;-)

Dziś  utrwalimy czasownik CAN: móc, umieć, potrafić
2.Ćwiczymy czasownik- can 
wysłuchaj przykładów i postaraj się wykonać zadania, na miarę  możliwość, oprócz-OSTATNIEGO - Dictation.
Znamy i dalej utrwalamy:
Can you swim?  -  Yes, I can (jeśli potrafisz)
Jeśli nie potrafisz  mówimy -   No, I can't not.

3.Proszę  napisz  w zeszycie odpowiedzi na pytania:
Can you fly?  -  ......................................
Can you ride a horse? - ............................
Can you dance ?- .....................................

4.Zadanie  do wyboru:
Narysuj na kartce swoją aktywność i podpisz ją:
I can ......................
lub
nagraj filmik co potrafi Twoja zabawka lub ktoś z  rodziny np. weź do ręki samochód czy butelkę  i  pomyśl co mógłby/mogłaby zrobić dana zabawka np:
My toy can  swim.
Goodbye
To wszystko, wystarczy już. Byliście bardzo zaangażowani... ;-)
........................................................................................................................................................
Wysłuchaj proszę zadań  ze słuchu i narysuj literę, która spodobała Ci się najbardziej:
My favorite letter is "D".













Alfabet - Alphabet

Kolory- Colours   

Liczebniki - Numbers 

Story Time

Powtarzamy materiał w okresie zawieszenia zajęć  dydaktycznych.
............................................................................................

Ćwiczymy słuchanie i powtarzamy słówka za wzorem:


Pogoda - Weather 

Części ciała - Body

Liczebniki - Numbers 11-20

Food - film   

A banana is a fruit

Powtarzamy materiał w okresie zawieszenia zajęć  dydaktycznych.
...................................................................................

 Przygody Misia Padingtona film

Język Klasowy - Classroom Commands

Wielkanoc- Easter

Zadania interaktywne-  wybieraj, które potrafisz  zrobić, jeśli masz wątpliwości skorzystaj ze słownika Diki.

https://www.eslgamesplus.com/memory-games/

Valentine's Day Song

 Colors

London - film

 Seasons of the year

 Parts of the body

Body Parts

Daily routines


https://learnenglishkids.britishcouncil.org/


Mummy, daddy, sister, brother,baby, grandma, granpa and me. 1,2,3,4,5,6,7,this is my big family.

Hands are clapping: story song
Lyrics: (To the tune of Skip to my Lou)
Hands are clapping Clap, clap, clap
Hands are clapping Clap, clap, clap
Hands are clapping Clap, clap, clap
Clap your hands, my darling

Toes are tapping, tap, tap, tap...3x
Tap your toes my darling

Fingers are wiggling, wiggle, wiggle, wiggle...
Wiggle your fingers   my darling
Eyes are hiding, peek-a-book...3x
Pick a book my darling

Fingers

Fee, fi, fo, fum,
See my fingers,
See my thumb.
Fee, fi, fo, fum,
Good-bye fingers,
And good-bye thumb.

 Animals


Learn English For Kids - dialogues

Games for the youngest, gry Regipio są fantastyczne...;-)

LONDON-film

ENERGIZER SONGS

Teaching Vocabulary to Young Learners ... ENERGIZER SONG


EASTER- SŁOWNICTWO   EASTER MEMORY

For children

Summer Song for Kids

British Council- all for you

5 stron do zabawy

Queen Elizabeth II

How are you today?         How are you ...?     Bim Bum- a clapping game song

Happy Songs            Gingerbread house    What do you want for Christmas

 Time for fun                       Fonolandia      ZoZi-Podarunki z nieba                  Family Song

 Goodbye Song

Whats your name?           Toys   Farms Animals   Endless Alphabet


Numbers             SONG- NUMERALS               School Things         School Things 2


ARE YOU SLEEPING

ODE TO CODE         


   Magic English              My favourite things                           The parts of the head

Body                                  Clothes

Historyjki ze słuchu


A week in London ppt


Tic Tac Toe- Kółko o krzyżyk        - Math & Draw       -Match the dots- Połącz kropki

Domino

Are you sleeping brother John?

Hello to all the children of the world

Hello! What's your name?

Warm up
Picture dictation Do ćwiczenia potrzebne będą kredki, kartki ze zdaniami oraz czyste kartki do rysowania
dowolnego formatu. Dla przykładu wykorzystane zostały zdania na powtórzenie nazw kolorów
i zwierząt, np.:
There is a black cat on the green tree.
There are two pink butterflies on the red and violet flower.
There is a blue cloud over the red and violet flower.
There is a grey rabbit under the green tree.
There are three red apples on the green tree.
There is a brown dog on the grey wall next to the green tree.
Dzieci pracują indywidualnie, w parach lub w grupach. Jedno dziecko rzuca kostką, następnie
wyciąga z kieszonki zdanie i czyta je na głos. Pozostałe dzieci wykonują rysunek zgodnie
z odczytanym zdaniem.

Game with flashcards

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz