Hi, today you are working with these tasks:
110 ANGIELSKICH SŁÓWEK w 1 godzinę - BEZ WKUWANIA
Beginner Levels - Learn English through Oxford English video
Happy task- monsters
Quizlet proszę odszukaj właściwą lekcję i ucz się wymowy słówek.
Irregular Verbs - Czasowniki Nieregularne
Can I borrow...? - lesson 6.4
Jobs at home -lesson 6.5
Write past simple for verbs:
have-
go-
drink-
come-
make-
take-
eat-
meet-
Basic Level for 3
.........................................................................................
do -
feel -
and more: write your own sentences with 5 verbs use Past Simple
Medium Level for 4
................................................................................................
Write 7 sentences with the selected verbs.
High level
.................................................................................................
Past Simple cool material
https://drive.google.com/drive/folders/1LNdEnYjKNBfSxy3lAX7Yt-cGWNgshBzE
St. Patrick's Day pdf all tie
St. Patrick's Day Freeze Dance. Ireland Dance Film+Quiz Tic tac toe
http://edienglish.com/Quizy.html
Propositions of place -Przyimki miejsca
Stopniowanie przymiotników - te zadania z nauczycielem
Christmas Quiz. Quiz Quiz. Quiz. Wordwall quiz. Quiz
Christmas song. Marry Christmas
Zestaw dla klasy 3-5 -> tutaj
Zestaw dla klasy 6-7 -> tutaj
Zestaw dla klasy 8+ -> tutaj
Verb "to be" - czasownik - "być"
Food- game. Food materials. Healthy. food- learningapss
QUEEN ELIZABETH'S PLATINUM JUBILEE for kids
.
Past Simple- Czas przeszły zadanie
Mr Bean - Cooking Spaghetti (Past simple- regular forms)
Beautiful Planet Earth video
Past Simple irregular verbs tasks
Korki4free- was/were you tube- film
COMPARISON OF ADJECTIVES stopniowanie przymiotników
1. Stopień wyższy przymiotnika używamy kiedy porównujemy 2
rzeczy bądź osoby..
Do krótkich przymiotników dodajemy
końcówkę er i używamy wyraz than -od
a) Tom is taller than Peter Tom jest wyższy od Piotra.
Peter is younger than Tom.
May is longer than April. Warsaw is bigger
than Olsztyn.
Do wielosylabowych przymiotników
dodajemy wyraz more i używamy wyraz than.
b) Mary is more beautiful than
Anna. My bike is more expensive than
yours.
These tests are more difficult than tests in Maths.
2. Stopień najwyższy używamy kiedy wyróżniamy osobę bądź
rzecz.
Do krótkich przymiotników dodajemy
końcówkę est i używamy je z
rodzajnikiem the.
a) Tom is the
tallest in the class.
Peter is the youngest in
the family
February is the shortest month.
Warsaw is the biggest city
i Poland.
Do wielosylabowych przymiotników
dodajemy wyrazy the
most.
b) Mary is the most
beautiful girl in the class. I bought the
most expensive bike in the shop.
These tests are the most
difficult in the year.
Możemy porównywać rzeczy
używając przymiotnika tylko w formie podstawowej, lecz z wyrazami as... as - taki jak
/ not as .... as
- nie jest taki jak
Our house is as big as yours.
Nasz dom jest taki /tak duży jak wasz.
This film isn't as interesting as the one
yesterday. Ten film nie
jest tak interesujący jak tamten wczorajszy
Test A Unit 7
Stopniowanie przymiotników
Name_______________ Points:___/30p.
e.g. a)
cold – colder - the coldest b) expensive -more expensive -the most expensive
1. warm -
_________ - the warmest -
2.
comfortable _____ _________
- the most comfortable
3. slow - slower
- _____________ -
4. easy- ____________ - the easiest -
5.
___________- ___________ – the
fattest -
6. lucky – luckier -
_____________ -
7. strong - ____________ - the strongest -
8. good – better - _____________ -
9. bad - _____________ - the worst - ___/10p.
II.
Uzupełnij zdania przymiotnikami w różnych formach.
e.g. Whales are bigger than sharks.
He isn’t as intelligent as my brother.
1. Peter is
____________ than John ( tall ).
2. Cats
_____ ______________ than
mice ( fast).
3. Our house
is __as_ ________ ___ yours ( new).
4. Warsaw
isn’t ___ ____________ as London
(fascinating ).
5. My
friend is ______
_______________than me ( intelligent).
6. Dolphins
_______ the _______________ animals (
clever).
7. My uncle
____ the _____ ______________ in the
family ( rich).
8. Jason isn’t
as _____________ ___ Mike ( clever).
9. I bought _____ __________ ____________ bike in the
shop ( expensive)
10. Last year I was ______ ____________ in the class (
bad)
______/20p.
Test B
Unit 7
Stopniowanie przymiotników
name_________________ Points:___/30p.
I. Napisz brakującą formę przymiotnika:
e.g. warm – warmer – the warmest
1. cold -
_________ - the coldest -
2.
difficult _____
____________ the most difficult
3. happy - happier
- ____ _____________
4. big- ____________ - the
biggest-
5. fat- ___________ – the fattest -
6. lucky – luckier -
_____________
7. cheap - ______________ - the cheapest -
8. good –
better - _____________
9. bad - worse
- ____________
10. tall - taller - ____________________ ____/10p.
II. Uzupełnij zdania przymiotnikami w różnych
formach.
e.g. Whales are bigger than sharks.
He isn’t as intelligent as my brother.
1. My friend is
____ _________ student in the class (
good).
2. I bought _____ ______________ T-shirt in the shop (
cheap)
3. Our car
isn’t ___ ____________
as yours (
expensive).
4. Warsaw
is ___________ _____
London (small ).
5. My brother is ______________ _______ me ( tall).
6. Maths
tests are _______
_______________ than Geography tests ( difficult).
7. My brother
is the ______ ______________ in the family. ( intelligent).
8. BMW isn’t as
_____________ ___ Ford
( fast)
9. This is ______ ___________ bar in the town ( noisy)
10. Roses are _________ _____ lilies ( nice)
_____/20p.
I. Napisz brakującą formę przymiotnika:
Stopniowanie przymiotników hamster
Crazy Panda- What is she doing?
https://www.youtube.com/watch?v=kKuYfLM0yDc&ab_channel=STEVEANDMAGGIE
Some, any, a lot of, how much, how many -film
A, an, some, any, how much/many task
St. Patrick's Day St Patrick's Day
Giving directions Giving directions Giving directions
Present Continuous presentation
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/ - materials about the UK
https://www.gamestolearnenglish.com/fast-english/
Present Continuous- przeczenia
..........
Electronic Gadgets
Wysłuchaj i wykonaj zadania.
................................
A, an, some, any, much, many...
many, a lot of, much - Prawda/ Fałsz
much, many, a lot of - Ruletka zadanie pisemne dla chętnych - napisz pytania na kartce i przekaż n-lowi.
https://www.gamestolearnenglish.com/
Song Hello to all the children ...
Grammar Dice Game I am, I can, I 've got...
Out of class Quizlet słownictwo
https://quizlet.com - Vocabulary - słownictwo
................................................
Witam Was, zachęcam do obowiązkowych ćwiczeń ze słownictwa
w okresie: kwiecień, maj, podczas nieobecności nauczyciela. W czerwcu
do tego wrócimy, powtórzymy i sprawdzimy. Przyda się systematyczność aby
można było czuć satysfakcję z
osiągniętych postępów na miarę swoich możliwości. W razie
wątpliwości/pytań napisz email do nauczyciela.
Quizlet - Vocabulary (słownictwo),
Zaczynasz od 5 unitu-rozdziału
Klikasz na link powyżej.
Wybierz kolejny rozdział, po lewej stronie
znajduje się legenda, poklikaj, posprawdzaj. Najważniejsze jest zadanie
ze słuchu: wybierasz-ćwiczenia:i starasz się napisać co usłyszałeś/aś.
Postcard from London- game
Martha Speaks - films
...................................................................................
Z TYCH ZADAŃ NALEŻY SIĘ SIĘ ROZLICZYĆ:
Zadania na 1 tydzień kwietnia:
Hello Students. How are you doing today? I hope that you are OK.
We start Unit3- Technology for all:
Wprowadzenie słownictwa:
1.Electronic Gadgets
Wysłuchaj i wykonaj zadania.
2.Technology British Council, połącz wyraz z obrazkiem
https://learningapps.org/view3072706
Technology- znajdź pary
Jesli połączysz właściwy obrazek i podpis to po ukończeniu zadania pojawi się podsumowanie efektu pracy:
3.Kliknij w link: Technology for all.
Klikając w prostokąt po prawej stronie z napisem: rozpocznij naukę będziesz mógł/ mogła rozpocząć zadanie.
Praca dla chętnych:
Przygotuj w dowolnej formie plakat według własnego pomysłu:
My favourite electronic gadget.
Podpisz pracę całym zdaniem.
Proszę wykonaj i prześlij na email, messenger lub potwierdzenie Twoich działań i plakat, możesz też gromadzić materiały w teczce. Daj mi proszę znać jak sposób wybierasz?
Jeśli masz własny pomysł na wybrany temat zaproponuj, podziel się pomysłem dla koleżanek i kolegów. Liczę na Waszą kreatywność.
Take care
..........................................................................................................
Tego nie trzeba już robić.
Zadanie z marca:
Obejrzyj film i napisz w zeszycie 5 słówek jakie nauczyła Cię Apolonia.
Odpowiedz na pytania, które dziewczynka zadaje pełnym zdaniem. Wybierz 3 przykłady. np.:
What colour is her cat? Her cat is white.
Apolonia's Room - film
Game for you- Milionerzy
Czy udało Ci się dotrzeć do miliona?
Zdjęcie twojego wyniku mile widziane.
........................................................................................
Quizlet - Słownictwo +słuchanie + pisanie ze słuchu.
Klikasz na link.
Wybierz odpowiedni Unit, teraz 3. Technology for all, po lewej stronie znajduje się legenda, poklikaj, posprawdzaj. Najważniejsze jest zadanie ze słuchu: wybierasz-ćwiczenia: słuchanie+pisanie.
Podziel się wynikami: bartalidz@gmail.com ;-)
Rozgrzewka - Warm up: Acronyms and Emojis
....................................................................................................................
Technology Songs
Game for you- Milionerzy
Gramatyka: zadania ze słuchu - Grammar
Interactive weather
Możesz sam/sama spróbować stworzyć fiszki w ramach powtórzeń czy nowego materiału.
Jeśli masz pytanie/czy potrzebujesz wskazówek czy chcesz pokazać nam swoje fiszki napisz.
Materiał w ramach powtórzenia:
Vocabulary - Technology, Lesson 3.1
Daily routines - interactive
City- Miasto
City- places in the town
Places in the city
St. Patrick's Day - Quizlet
Nature
Present Continous - opis+zadania
Verbs- Quiz
Britain Food
Unit 2.6
Because wskazuje na przyczynę.
Skutek
|
ponieważ
|
Przyczyna
|
I need to go to the dentist
|
because
|
I have a toothache.
|
I am washing the car
|
because
|
it is dirty.
|
Peter is studying
|
because
|
he has an exam tomorrow.
|
Przyczyna
|
więc
|
Skutek
|
I have a toothache,
|
so
|
I need to go to the dentist
|
The car is dirty,
|
so
|
I am washing it.
|
Peter has an exam tomorrow,
|
so
|
he is studying
|
How much ... ? / How many ...?
Food- memory
Polish Meals
Vegetables
American Food
Food
Clothes
Who took the cookie jar? song
Pancake Day
Pancake Races
In the restaurant
Typical English Food
Food - Milionerzy
Funny games
Rzeczowniki pooliczalne i niepoliczalne - Flim
Countable & Uncountable FOOD in English
We start:
If you don't know any word you can use a dictionary, clik on the link: DIKI
a. Obejrzyj film.
Giving-directions-asking-directions
b. Co jakiś czas system będzie zatrzymywał odtwarzanie filmu, abyś mógł wpisać w zdaniu z luką brakujące wyrazy.
c. System pokaże Ci, czy Twoja odpowiedź była prawidłowa czy nie.
d. Jeśli nie, zapisz całe takie zdanie w zeszycie.
Places in the city
Placesin the city
Obejrzyj film i zapisz jak najwięcej wyrażeń, dzięki którym możemy zapytać kogoś lub udzielić komuś wskazówek dotyczących drogi.
Asking for or giving directions -pytanie o ... i udzielanie pomocy podczas rozmowy o wybór dalszej drogi.
Zagraj w Memory - Shops in the city
Places in the city - listening
Wisielec- places in the city
Wyrażenia służące do wskazywania drogi
Możesz stworzyć listę tych wyrażeń w zeszycie lub w postaci fiszek (osobnych karteczek, na których z jednej strony piszesz słowo w języku angielskim, a na drugiej w języku polskim).
Games
Countable or uncountable nouns - Rzeczowniki policzalne lub niepoliczalne
A czy an z rzeczownikami?
Nouns-Rzeczowniki
Countable or Uncountable nouns -rzeczowniki policzalne i niepoliczalne
Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne
http://www.english-room.com
Some-czy-any?
Some/any
How Many ...?
Games
How much or how many?
How much or How many?
Countable or uncountable - policzalne czy niepoliczalne
Are you ...? czy Do you? ...-przypomnienie
http://www.english-room.com/listening Listening for us ;-)
https://quizlet.com/Pearson - all topics
Klikasz na link.
Wybierz odpowiedni Unit, teraz 3. Technology for all, po lewej stronie znajduje się legenda, poklikaj, posprawdzaj. Najważniejsze jest zadanie ze słuchu: wybierasz-ćwiczenia: słuchanie+pisanie.
Podziel się wynikami.
dzięki za świetne zadania, praktyka nigdy nie jest zbyteczna :)
OdpowiedzUsuńObecnie uczę się również angielskiego w szkole online.
https://englishpapa.com/trial-lesson/
Klikając w link możesz zapisać się na bezpłatną lekcję próbną, nauczyciel dobierze indywidualny plan treningowy oraz plan zajęć. A szkoła posiada status Centrum Egzaminacyjnego Cambridge do przystępowania do międzynarodowych egzaminów z języka angielskiego.