https://www.youtube.com/ Christmas in the UK and Poland - podobieństwa i różnice
Christmas- vocabulary/ Święta-słownictwo presentation
Feelings and emotions -wymowa. tasks wordwall
Wymowa/ pronunciation
https://www.learningchocolate.com
Londyn-przewodnik dla dzieci - część 1
https://padlet.com/agatajodko/tie24_A1. All subjects
Days of the week song
Days of the week Eduelo
What's the time? What time is it?
2. St. Patrick's Day uczymy się wymawiać słowa za lektorką i staramy się je zapamiętać.
Przygotuj plakat rysując w ciekawy sposób 10 symboli tego święta w Irlandii.
............................................................
Telling the time Czas zegarowy
Counting by Tens- Liczymy dziesiątkami
Unit 6 - My hobby
Unit 7 -My day
Unit 8 - Sport
Describing people- Opis Osób
Quiz: London
Podziel na kategorie
Słownictwo
.......................................................
Poniżej są zadania zaległe z których warto się rozliczyć aby były pozytywne oceny.
Zadania na 1tydzień kwietnia:
Hello my students! How are you today? I hope you are OK. We can start:
Witam Was serdecznie i zachęcam do realizacji zadań:
Cel zajęć: uczeń potrafi odczytywać czas zegarowy.
1.Przywitanie: Hello Song
Wysłuchaj piosenkę tak jak robiliśmy to w klasie na lekcji.
2.What time is it? Która jest godzina? Obejrzyj film.
Można jeszcze sprawdzić czy rozumiecie sposób odczytywania czasu zegarowego.
3.What's the time? (Pełne godziny).
Połącz zegary z właściwymi godzinami.
4.Wykonaj zadanie numer 5 w ćwiczeniach na stronie 36.
Popatrz i napisz godziny z ramki pod odpowiednim obrazkiem.
5.Time- zadanie interaktywne
Jeżeli masz dostęp do drukarki, możesz wydrukować kartę pracy. Kiedy otworzysz link to prawej stronie jest taka możliwość. Wybierasz opcję: materiały do wydruku np. połącz w pary.
Zadanie dla chętnych
Postępuj według instrukcji:
Kliknij w link i poznaj aplikację, posprawdzaj jak to działa.
ZADANIE DLA CHĘTNYCH :
Quizlet: Telling the time - Czas zegarowy
Kliknij w link. Proszę wybierz po lewej stronie, ikonkę z głośnikiem- ćwiczenie: słuchanie + pisanie. Powtarzaj na głos i spróbuj napisać usłyszane wyrażenia.
Próbujcie, można pracować w swoim tempie i zaczynać od nowa.
Refleksja:
Dokończ zdanie w zeszycie:
Dziś nauczyłam/ nauczyłem się ............
Znam swoich uczniów i wiem, że potrafią być kreatywni, pomysłowi i odpowiedzialni.
W razie wątpliwości czy dalszych wskazówek poproszę również o kontakt na email.
.........................................................................................................
Powtarzamy materiał w okresie zawieszenia zajęć edukacyjnych
NEA 3 Unit 6: My hobbies L1 Przeczytaj dokładnie polecenie.
Czasowniki związane z ruchem. Czytaj uważnie polecania, proszę.
Czasowniki - dopasuj czynności do odpowiedniego obrazka.
Jeśli potrzebujesz słownika kliknij w napis Diki i wpisz nieznany Ci wyraz.
Czy podoba Ci się materiał wprowadzony w taki sposób?
.........................................................................................................
Powtórzenie materiału w okresie zawieszenia zajęć edukacyjnych
Easter- Wielkanoc, wysłuchaj słownictwa i posprawdzaj swoją wiedzę
w różnych typach zadań..
Zawsze można wrócić do ćwiczeń.
Quizy
Saint Patrick's Day- Vocabulary
Numbers 10-100
.............................................................................................................
FILMS
Numbers 1-20 Wild Animlas
Interactive map of Africa
A rainbow - song
In Front of, Behind, In super song
Telling the Time
How the Great Clock
Time - zadanie interaktywne
Word-games/landmarks London - movie London -film
British sights
On the Farm
There is .... / There are - Living Room 3D
There is or There are? FILM
There is or There are?
Propositions of place -Przyimki miejsca
Daily Routines
Daily routines - Czynności dnia codziennego
Daily routines
Zoo animals
Farm-animals-vocabulary
There is/ There are
Animals picture+sounds
Seasons
Please don't shout
Vocabulary on breakfast
Food-games
Alphabet Occupations
The Solar System Song
Fingers - Fee, fi, fo, fum,
See my fingers,
See my thumb.
Fee, fi, fo, fum,
Good-bye fingers,
And good-bye thumb.
Tree-code week
Food I am healthy Healthy Unhealthy Food Quiz
Games
Rhythm action sequences - 3 warming up Daily Routines- song
TERAPIA PEDAGOGICZNA:
MELODY Pisu pisu Polska! To lubię.
Rainbow -dance - song
Folk Music
Spring is coming🌷
Jeżeli omawiamy pogodę wiosenną to ta rymowanka jest fantastyczna
Rain on the grass (shake on floor),
rain on the trees (shake high),
rain on the roof (hold above head)
but not on me (drop)
Sun on the grass
Sun on the trees
Sun on the roof
but not on me
Snow on the grass
Snow on the trees
Snow on the roof
but not on me
Leaves on the grass
Leaves in the trees
Leaves on the roof
But not on me
Możecie przygotować prace na wezwanie ,,Podaj dalej kreatywność"
Brak komentarzy:
Nowe komentarze są niedozwolone.