CLASS III


   Song

https://www.youtube.com/ Christmas in the UK and Poland - podobieństwa i różnice

Christmas- vocabulary/ Święta-słownictwo presentation

ttps://www.Atumn-song

Feelings and emotions -wymowa.  tasks wordwall

Wymowa/ pronunciation

Earth. Day

Daily routines

Games for you

https://www.learningchocolate.com


Agata's Padlet younger       Puzzle- zagadki           Quizziz- animals  



Londyn-przewodnik dla dzieci - część 1

Little fingers song

Quiz. - Great Britain

https://padlet.com/agatajodko/tie24_A1. All subjects

Farms Animals

Easter

Easter time

Easter

Unit 6: My hobbies

Days of the week  song

Days of the week Eduelo

Days

Games

St. Patrick's Day

What's the time?   What time is it?


sport

Cultural lesson

Hobby

Easter time

1.St. Patrick's Day song 

2. St. Patrick's Day uczymy się wymawiać  słowa za  lektorką i staramy się je zapamiętać.

Przygotuj plakat rysując w ciekawy sposób 10 symboli tego święta w Irlandii.

3. game for you St. Patrick's Day

............................................................


Telling the time  Czas  zegarowy   



























English School Objects- Hide and Seek -Zabawa w  chowanego
Counting by Tens- Liczymy dziesiątkami 
Unit 6 - My hobby
Unit 7 -My day 
Unit 8 - Sport 
Describing people- Opis Osób 
Quiz: London  
Podziel na kategorie





Słownictwo 

.......................................................
Poniżej są  zadania zaległe z których warto się  rozliczyć  aby  były pozytywne oceny. 
Zadania na 1tydzień kwietnia:
Hello my students! How are you today? I hope you are OK. We can start:
Witam Was serdecznie i  zachęcam do realizacji zadań:
 Cel zajęć: uczeń potrafi odczytywać  czas  zegarowy.
1.Przywitanie: Hello Song 
Wysłuchaj piosenkę tak jak robiliśmy to w klasie na lekcji.
2.What time is it? Która jest godzina? Obejrzyj film.
Można  jeszcze  sprawdzić  czy rozumiecie sposób odczytywania czasu zegarowego.
3.What's the time? (Pełne godziny).
Połącz zegary z właściwymi godzinami.
4.Wykonaj zadanie numer 5 w ćwiczeniach na stronie 36.
Popatrz i napisz godziny z ramki pod odpowiednim obrazkiem.
5.Time- zadanie interaktywne
Jeżeli masz dostęp do drukarki, możesz wydrukować kartę  pracy. Kiedy otworzysz link  to prawej stronie  jest taka możliwość. Wybierasz opcję: materiały do wydruku np. połącz w pary.
Zadanie  dla  chętnych
Postępuj według instrukcji: 
Kliknij w link i poznaj aplikację, posprawdzaj jak to działa.
ZADANIE DLA CHĘTNYCH :
Quizlet: Telling the time - Czas zegarowy
Kliknij w link. Proszę wybierz po lewej stronie, ikonkę z głośnikiem-  ćwiczenie: słuchanie + pisanie. Powtarzaj na głos i spróbuj napisać  usłyszane wyrażenia.
Próbujcie,  można pracować w swoim tempie i zaczynać od nowa.
Refleksja:
Dokończ zdanie w zeszycie:
Dziś  nauczyłam/ nauczyłem się ............
Znam swoich uczniów i wiem, że  potrafią  być  kreatywni, pomysłowi i odpowiedzialni.
W razie wątpliwości czy dalszych wskazówek poproszę  również o kontakt na email.
.........................................................................................................
Powtarzamy materiał w okresie zawieszenia zajęć  edukacyjnych

NEA 3 Unit 6: My hobbies L1  Przeczytaj  dokładnie polecenie.

Czasowniki związane z ruchem.  Czytaj uważnie polecania, proszę.

Czasowniki - dopasuj czynności do odpowiedniego obrazka.

Jeśli potrzebujesz słownika kliknij w napis Diki  i  wpisz nieznany Ci wyraz.

Czy podoba Ci się  materiał wprowadzony w taki sposób?

.........................................................................................................

Powtórzenie materiału w okresie zawieszenia zajęć edukacyjnych

Easter-  Wielkanoc, wysłuchaj słownictwa i posprawdzaj  swoją  wiedzę  
w  różnych typach zadań..
Zawsze  można wrócić  do ćwiczeń.
Quizy
Saint Patrick's Day- Vocabulary   
Numbers 10-100


.............................................................................................................

FILMS

Numbers 1-20               Wild Animlas 

 Interactive map of Africa

A rainbow - song

In Front of, Behind, In super  song

 Telling the Time

How the Great Clock

 Time - zadanie interaktywne


Word-games/landmarks            London - movie                 London -film   

British sights

On the Farm   

There is .... / There are - Living Room  3D

There is or There are? FILM  

There is or There are?

Propositions of place -Przyimki miejsca


Daily Routines

Daily routines - Czynności dnia codziennego

Daily routines

 Zoo animals

Farm-animals-vocabulary

 There is/ There are


Animals picture+sounds


Seasons


 Please don't shout

Vocabulary on breakfast  

Food-games

Alphabet Occupations

The Solar System Song   

Fingers - Fee, fi, fo, fum,
See my fingers,
See my thumb.
Fee, fi, fo, fum,
Good-bye fingers,
And good-bye thumb.

Tree-code week                                     

  Food                                             I am healthy                 Healthy Unhealthy Food Quiz                 


  Games

Rhythm action sequences   -     3 warming up         Daily Routines- song 


TERAPIA PEDAGOGICZNA:

MELODY      Pisu pisu            Polska! To lubię.

Rainbow -dance  - song

Folk Music


 Spring is coming🌷
Jeżeli omawiamy pogodę wiosenną to ta rymowanka jest fantastyczna

Rain on the grass (shake on floor),
rain on the trees (shake high),
rain on the roof (hold above head)
but not on me (drop)

Sun on the grass
Sun on the trees
Sun on the roof
but not on me
Snow on the grass
Snow on the trees
Snow on the roof
but not on me
Leaves on the grass
Leaves in the trees
Leaves on the roof
But not on me


Możecie przygotować prace  na wezwanie ,,Podaj  dalej  kreatywność"
Kod QR do tego padletu.

Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet

Brak komentarzy: